1. Co jezdí po ...
...silnici, vodě, obloze, kolejích.
Úkolem je roztřídit obrázky dopravních prostředků kam patří. Beatce jsem předkládala po dvojicích - obloha/silnice, voda/koleje. Něco věděla pěkně, něco hádala.
2. Lotto
Úkolem je roztřídit obrázky dopravních prostředků kam patří. Beatce jsem předkládala po dvojicích - obloha/silnice, voda/koleje. Něco věděla pěkně, něco hádala.
2. Lotto
Tohle Beatce šlo moc pěkně - jak přikládání obrázku na stín, tak stínu k příslušnému obrázku.
4. Počítání 1-5
No v našem případě počítání 1-3, vagonky 4 a 5 jsme nechala na místě. Počítání 1-3 Beatce jde, ale jakmile ji tam přidám i 4-5, jakoby zapomněla i to předchozí :-o
Zdroj: http://www.prosisu.blogspot.com/
Zdroj: http://www.prosisu.blogspot.com/
5. Třídění A/a
Beatčiným úkolem bylo roztřídit auta na skupinu s malým a velkým písmenem "a/A". Obrázky jsem použila i na přiřazování barev.
6. Přiřazování dopravních značek
Chybí ještě vyfocený plech na pečení :-)), který jsem použila, protože použité obrázky jsou magnety. Na obrázku je i celkem malá dopravní značka, kterou měla B. přiřadit na pásek. Dávala jsem jí to po skupinkách pěti obrázků. I když jí přiřazování jde obvykle dobře, tady měla občas problém, asi protože jí rozptyloval zbytek obrázku.
Chybí ještě vyfocený plech na pečení :-)), který jsem použila, protože použité obrázky jsou magnety. Na obrázku je i celkem malá dopravní značka, kterou měla B. přiřadit na pásek. Dávala jsem jí to po skupinkách pěti obrázků. I když jí přiřazování jde obvykle dobře, tady měla občas problém, asi protože jí rozptyloval zbytek obrázku.
Zdroj: magnety jsou z Kostíků, pásky na přikládání vlastní tvorba
7. VzoryGraficky moc pěkná FFG. Pro B. ještě hodně obtížná, musela jsem jí dát na výběr vždy jen ze dvou vagonků, ale určitě jí to časem půjde líp.
Zdroj: http://www.picassaweb.google.com/8. Co tam nepatří
Tady nebyl problém:-)
Zdroj: http://www.prosisu.blogspot.com/
9. Omalovánky
Beatka si dnes ze čtyř obrázků vybrala na vymalování auto. Posledních pár dní zase ráda čmárá, tak ji v tom chci podpořit :-) Její verze vymalovávání je teda přeškrtnout obrázek pár čarama.
Zdroj: internet (obrázky přes Google)
10. Velký/střední/malý
Tentokrát jenom formou pracovních listů. Dnes jsme zvládly jenom ten vpravo. Beatka měla ukázat velké auto a vymalovat ho, to samé potom se středním a malým. Na fotce to není vidět, ale opravdu se snažila vymalovat vždy jen auto správné velikosti (na každou velikost jsme použily jinou barvu - velké=zelená, střední=červená, malé=žlutá - žlutá se ukázala jako špatná volba, B. na pastelku nedokáže moc tlačit a tak to nebylo moc vidět).
Zdroj: internet
Pěkné, jako vždy:-) Některé úkoly jsou těžké, Beatka je fakt ŠIKULA!!! O tom nepochybuj:-)
OdpovědětVymazatMoniko, dík za komnetář, že je B. šikulka :-) To je. Ona to akorát potřebuje rozkouskovat, je vidět, že chápe vo co go, ale jakmile je toho hodně, ztrácí koncentraci a vzdává to. Ale co bych chtěla, při její poruše pozornosti.
OdpovědětVymazatTo je normální, Jára to má stejně a to je o dost starší!Já teď poruchu pozornosti a hyperaktivity vnímám u Járy jako největší brzdu...No, ale co naděláme:-( Léky zatím zkoušet nechci.
OdpovědětVymazatTo "rozkouskování" funguje, tak toho musíme využít:-)