pondělí 5. prosince 2011

5.prosinec

Dneska opět RECYKLOVANÉ PŘÁNÍ a děti se zapojí.

Nejprve si vezmeme nějaké staré časopisy a najdeme stránky, kde je převážně text. Nastříháme na malé kousky a dítě necháme nalepit různě přes sebe na papír. Po zaschnutí z druhé strany nakreslíme obrys sněhuláka (nebo čeho chcete) a vystřihneme. Ze zbytku vystřihneme "zem" a děrovačkou uděláme vločky. Nalepíme na modrou čtvrtku. Já jsem ještě přidala novinový rámeček.


U stromečků jsme pro změnu našli v časopise obrázky, kde bylo hodně zelené barvy (Jáchym chce své přáníčko donést paní učitelce ve školce - nevím, jestli by ji potěšilo, kdyby věděla, že je z krajty zelené :-o). Další postup je podobný. Dozdobili jsme kulatými nálepkami a nálepkou ve tvaru hvězdy, rámeček je udělaný z nějaké ozdobné izolepy, kterou jsem kdysi v nějakém pomatení smyslů koupila (balení 6ti ozdobných izolep za 29,- - no nekup to).

Jáchymkovo přání (akorát odmítl stromeček vystřihnout, takže tady jsem pomohla):

Moje a Beatčino (Beatka nalepila zelené papírky a jednu ozdobu, další ozdoby už lepit odmítla):


1 komentář: